Etiquetas

lunes, 4 de abril de 2011

Copa Catalana d'Escalada de Dificultat 2011 - Tortosa

El dissabte passat, és celebrà a Tortosa la primera prova de la copa catalana d'escalada de dificultat. Aquest any, com que han tret la categoria de promoció, no em va quedar més remei que estrenarme a absoluta, i competir amb bous que em donen 4000 voltes alhora d 'escalar.
Així doncs, dissabte després de 3 hores de cotxe amb companyia de la bona gent de vic, arribem a Tortosa, on ens trobem amb l'invasió de participants de la farinera. Un cop allà, inscripcións, i cap a la zona s'aillament.


Allà després d'escalfar una mica en un petit plafó, i veure el flash de la via classificatoria(7c+) portat a terme per part de l'Edu Marín, començem a sortir. Quan arriba el meu torn, intento pujar el màxim calmat possible ja que els nervis em tenen a mil. Finalment, acabo caient al 3r moviment aprox de l'entrada al desplom de dalt. No em classifico per la final, pero tot i aixó men vaig bastant content pel resultat. De fet veient el panorama de lolos participants no m'esperava fer gaire més. Suposu que els nervis també m'han jugat una mala passada, ja que amb els 7 minuts que teniem em podria haver quedat més temps reposant sobre el primer sostre. En fi, un cop caic, es passa a fer la final de les categories sub 18, veterans i s'absoluta. En sub 18 guanya la màquina d'en Pol caient a punt de fer Top, en veterans queda campió en Toti Valès, i en absoluta en Pol palau, seguit d'en Chaya després de fer una exibició de campus impresionant per la via de la final(8a+).
Ara el que tocarà serà preparar la pròxima, l'11 de juny a Manresa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario