Etiquetas

jueves, 21 de abril de 2011

Còctel de Sectors i vies

Les ultimes setmanes, han estat setmanes de seguir rodant en roca, aprofitant que ja s'havien acabat els examens. Així doncs he aprofitat per anar frecuentant zones d'escalada que ja feia temps que tenia ganes de visitar.
Així doncs aquests ultims dies he pogut tastar un meravellós còctel de sectors variats, com ara Collsuspina, la Moretona que visitava per primer cop, Sadernes, El Toxo Macana de Sant Benet i el ja conegut Regne de la pols(Calders).Aquí us deix-ho el resum de punts vermells:

A collsuspina acompanyat per la bona gent de moià, vaig fer:
-Flay Mail 6c+, en dos intents.(molt recomanable)
-Ganimedes 7a, també en dos.
i finalment vaig probar al final del dia "No ploris tant puigdomenech", que amb les seves preses amb forma d'agulla em vaig destrossar la pell.


A Sadernes, al sector del Pont d'en valentí:
- Vaig repetir la Blancaneus 6b+ per escalfar
- i vaig encadenar Psoriasis 7b o 7b+, en 3 intents
Per acabar el dia, vaig probar la "Go west" 8a que en Pau tenia Muntada.

A Montserrat, amb en Pau, l'Alba i el David, visitarem el Toxo Macana on el David té una lluita personal amb la Famosa Vuelo a Ciegas(8a+/b). Per la meva Part cansat de fer blocs al plafó el dia anterior, només m'emporto:
-Dirección obligatoria 6a+ a vista
- i Pilón 7a amb un bon grapat d'intents.
La resta del dia em dedico a mirar els "lolos" com proven i encadenen els infernos del sector.

Video del David caient a dalt de tot del Vuelo.


Finalment a Calders:
-Vaig encadenar l'"inadaptats" 7b+ en un parell d'intents
i per acabar el dia vaig probar la "Gravetat zero" 7c, mentres en Pau feia el mateix amb el "Mal Pas" 8a+

Bé aixó és tot. Ara tocara preparar el Campionat de la salle de Bloc del pròxim 7 de maig.

No hay comentarios:

Publicar un comentario