Etiquetas

domingo, 27 de marzo de 2011

Corones i Montgrony

Després de dos caps de setmana sense poder fer corda, finalment aquest aquest finde ha resultat un no parar. Dissabte, juntament amb la "troupe de girona", vem kedar x nar a montgrony. Un cop allà, al trobar-nos tots els degotalls plorant, vem decidir recular i anar a Corones, on semblava que havia d´estar més sec, i efectivament, tret d'alguna filtració, estava tot perfecte.


Un cop allà, començàrem escalfant ja a la típica via "luky la bola 6a". En aquest primer contacte em vaig trobar feixuc i cansat degut als entrenos. Un cop avent escalfat, en Gerard i en Xicu se n'anaren a probar la "via 31" de la guia, que esta com a projecte, i que deu ser un 7b+. Jo per la meva part mentre es començava a tapar el cel, monto la "betty boo 7b" que ja m'havia mirat un altre dia. Reviso el pas de dalt, i després de reposar un ratet, la probo i l'encadeno al segon del dia. Mentrestant, en Gerard faria el mateix a la via 31 tot sobrat, i en Jep cauria a dalt de tot. Un cop fets els deures, ens canviem els papers, i mentre ells proven la betty, jo li faig dos intents ja rebentat a la "31" per acabar el dia, i deixar-la a punt pel pròxim.




Aquest diumenge en canvi, hem anat a la vena de Montgrony amb en Pere. Després d´escalfar en un 6b+ del pàrking molt llarg , i en Pere de fer un 7a i un 7b com qui no vol la cosa, he anat a fotre-li 2 tocs a l´amor i odi 7c/+. En el primer l'he muntat, i l'he vist factible. Tot i aixó, en el segon, suposu degut al cansament acumulat, m´he arrossegat de mala manera fins a dalt, tot aconseguint una baixada de moral. En fi, un altre dia serà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario