Etiquetas

domingo, 15 de septiembre de 2013

Verema de vuitens :)

Diuen que al setembre és quan es recull la verema, i de fet això sembla que és el que estic fent, però en ves de raïm sembla que recullo encadenaments. Ja a primers de mes vaig començar a notar que quan anava al plafó tibava més en qualsevol aspecte, sobretot en el campus, tot i que no entenc massa el perquè ja que pràcticament no m'hi he acostat al plafó. En fi tot plegat s'ha traduït en quatre vuitens en cinc dies d'escalada! El cert és que no deixa de ser més que una ridícula xifra, ja que el que importa realment és disfrutar-les alhora d'escalar, cosa que evidentment he fet :)


Vaig començar l'1/09 a Sant llorenç del munt, on després de veure el mur blau sobresaturat ens inclinarem per la paret gran, on vaig fer la "Yo Claudio" 8a al 2n intent i en el dia. La cosa va seguir el dia 3 a Montserrat on en una visita llampec a Guilleumes vaig fer la "Bolita moruna8a, que aquesta ja si que havia probat en un altre ocasió, i que vaig fer amb la secció superior pel recte, tot i que no en varia la dificultat. L'endemà dia 4, vaig visitar la Sibèria, i on desprès de presenciar com en Fèlix va doblegar literalment el combo entre la directa Colomers i el Garrepu (8b+ Quin bou!), em vaig endur la Secta també 8a, al 3r intent i en el dia després de caure al segon a dalt per no mirar-ho bé abans.
Finalment després d'una visita a Savassona on em vaig deixar el tàlisma bastant bé i d'una treva (o això sembla) del temps, avui m'he endut la "Mites Moderns" també 8a (Tot i que facilet crec) al 4t intent i en el dia, gràcies a la meva "super" memòria de peix per la secció de dalt.
En fi esperem que tot plegat la collita segueixi essent generosa abans d'acabar el setembre, que sempre va bé, i potser llavors serà qüestió de començar a posar-me en alguna cosa més dura :)





No hay comentarios:

Publicar un comentario