Etiquetas

viernes, 7 de septiembre de 2012

Escalant per Rodellar

Dissabte passat vaig començar vacances! Cosa que significava que tenia dues setmanes i mitja per endavant per empatxarme de roca fins a rebentar! i això he fet!
Diumenge a la tarda, començà el que significarien 5 dies seguits de roca sense parar. Amb en Pau i en Jordi varem estar per La Moretona, fent el que significaria el meu breu escalfament per sortir directament cap al paradís del cantu el mateix dia. Abans però, em vaig voler endur a la butxaca la Sika Pika 7b al flash, i la Sing Sing 7c al 3r toc de la sempre curiosa i dura escola moianesa.


Pel que faria a la resta de dies per terres "rodellarines" com ja anunciava seria un no parar d'escalar envoltat de la bona companyia d'en Marc F. , la Leo, l'Alex, el Josep, l'home amulet(el dani), la Duna(àlies perro-castor), i del retrobament els últims dies dels incondicionals de la zona com l'Eki, la Petra, i d'algun despistat incondicional del ripollès com el Xevi, que s'havia escapat a tibar per la zona.
Però bé, sembla ser que no només de gent vaig poder disfrutar per la zona, sinó també d'encadenes com ara la Egocentrismo 7c al flash, la Tope Gamma 7c al segon pegue (casi a vista ficant cintes!) o la variant de la No Limit que va a buscar la R del 8b/+ de la seva esquerra afegint un pas de bloc a a punta d'un sostre, i que deu rondar entre el 8a i el 7c+ segons gustos.



També van ser moltes les vies que vaig tastar ràpidament (Coliseum,Tragaldabas,etc... ) , però fou una en concret la que tot i donar-me carbassa em va enamorar, La Mal de Amores 8a+ a la qual tot i treure-li tots els passos ràpidament, no vaig ser capaç de veure color en un principi, fins que em van explicar els quatre trucs que te la via en la secció de les tres pinçetes i el bidit de primera falange, al qual jo em llençava totalment volat, cosa que feia el pas substancialment més dur, tot i que espero que a la pròxima visita amb el truc de la bici oberta, pugui veure-li molt més color.


I res, ara uns dies per terres osonenques per recobrar forçes i sant tornem-hi que les parets ens criden!

No hay comentarios:

Publicar un comentario