Etiquetas

martes, 21 de agosto de 2012

Els 4 regals del Karma

Semblava que l'últim mes el dit no millorava, i que després d'una desastrosa visita al Castell de les Dames, on tot i sortir la Killing Kitchen 7b a vista, el dit es va fer notar, la resta de l'agost no pintava gaire bé..
Per sort, diuen que el Karma o el Ying i el Yang, ara no ho recordo massa bé, tendeixen a nivellar les ratxes de mala o bona sort d'una persona, i suposo que és el que em va passar a mi! Després d'una no gaire bona setmana n'ha vingut una d'excel·lent!
Ja començava la setmana sabent que dimecres era festa, cosa que ja et dona energia de per si, i ben aprofitada que la vaig aprofitar, a Calders amb en Carlos fent l'Egunkaria 7c+, i rebentant-nos els dos a l'Uruk-hai 7c+ que jo ja tenia fet, a base de pegues i que ell estaria a puntíssim d'encadenar!!


Però no n'hi havia prou. Semblava ser que el Karma estava molt generós, així que em va regalar un dilluns de festa a la feina... I evidentment jo al veure l'oportunitat d'anar a Rodellar, doncs com un boig buscant gent, per aprofitar una de les poques oportunitats que em quedaven per anar-hi aquest estiu! I així va ser.. Dissabte 21:00pm surto del curru... Diumenge 2:00am arribo a la terra promesa a fer el goril·la!!!


Diumenge, amb el síndrome d'abstinència "Rodellarina" en plena efervescència, em posava dempeus a les 8 del matí per anar corrents a agafar Cantarrals! I així va ser, tota aquesta energia i pressió acumulada em va fer anar com un boig tot el dia fotent-li pegues a tot el que em posaven al davant!  Al matí acompanyat de l'Aram, en Jordi (vaia pallisses es van fotre els dos a la Vlur 6c i la Orgàsmica 7a+ respectivament)  i companyia, vaig estar escalant al sector el Camino, escalfant i fent la Orgàsmica 7a+ a vista primer, i repetint-la després. Un cop avent escalfat va començar la pallissa... primer al migdia em provo la inhumanísima (ara que té el cantu trencat ) el Corredor de la muerte 8a, que travessa pel bell mig els 45m de desplom a 40º de la Surgència! De seguit cap a la tarda cap a ventanas amb l'Eki, el Guille i la Petra, on començo amb un pegue desastrós a vista a la Cena de Isidoro extènsion 7c (les tufes estrambòtiques no són lo meu), i acabo les piles provant l'A Crabita 7c+ o 8a depenent de per a qui, i que degut al cansament i la falta de llum no faig, però que em deix-ho fantàsticament bé! ¡¡¡Que bona que és la via, i que malament s'em dona empotrar!!!
Dilluns, dia de la mort. Ja hem vaig llevar pensant que el Karma m'havia abandonat.. Però bé, a les 11 cap a avall a capbussar-se en un gèlid gorg, per sortir de dins biònic com l'Òbelix de la marmita i amb el Karma a favor!

Començo el matí a escalfar amb una cordada rusa pel Camino, i a la tarda cap al desplomaken de la Surgencia amb la Petra, el Francisco i la divertida Família italiana de la "supermamma titta" que tot ho fa, la tropa de malaguenys i els seus divertits pegues a la No Limit, i moltíssima més gent que creaven un ambient més que fantàstic!
I bé jo doncs mig endormiscat després de dinar, em decideix-ho a fotre-li un pegue al flash a la No Limit, que en Pau m'havia recomanat. Començo a pujar mentre la Petra me la canta fantàsticament bé i la màquina eslovena m'assegura, faig la secció dura cridant, patint,.. i em planto al repós del mig...

Francisco: Aquí la via ya se termina! muy bien!
Petra: de aquí a la primera reunión és 6b+!
Yo: Però si queda media via! Esto desploma mucho!


i seguidament no m'expliquen res més! Jo tope nerviós vaig pujant canto per aquí, aleje per allà, i xapo una cadena! - Ueeee!! ja la tinc!!!-
Petra: Esta no és!! és la de mas arriba!!
Miro amunt.. 3 xapes més amb la R penjant literalment d'un sostre!! Joder amb el 6b+!!! ..
Desxapo la R... ai si caic per aquí... ai aquests cantos i peus com se m'arrenquin... ai que just que arribo a la R... Ai que aquest canto fa soroll de campana  ...Ai que el colze se m'en va a pequin mentre xapo... i de cop.. Apareix el KARMA!!!! R xapada i el primer llarg de la No limit originalment de 8a, potser millor de 7c+.. al flash!!! Quina il·lusió!! i que bona que és!!
Ja amb la moral pels núvols, i després de que m'expliquessin que al segon llarg de la No limit ¿8a+? s'havien petat coses a la secció clau, animat per el Francisco decideix-ho probar la variant de la No Limit que va al 8b+ de la seva dreta, prenent de nom,  ¿No name? 8a, per acabar de fer el dia, i que afegeix una seqüencia a bloc a la punta d'un sostre i una estressant part final amb dos alejes considerables sobre roca molt dubtosa on no molaria caure... Li foto dos pegues, i al Segon caic a l'últim pas dur apuntet d'encadenar, peró el Karma ja ha dit prou... que ja ha estat massa generós i que em tocarà tornar amb una bona pila de deures i feina per fer.

2 comentarios:

  1. Vaia màquina estas fet Marc, m'alegro que vagin arribant encadenes i a sobre ja tens el dit millor!

    Vinga cuida't i ens veiem fent el hàmster bouu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. el karma és la llei lluís! ... em començo a plantejar de fer veure que passo 3 mesos scencers de mala sort aviam que passa... igual m'enduc una sorpresa i encaden-ho 8c de cop!!

      Eliminar