Etiquetas

jueves, 26 de julio de 2012

Veredicte

Doncs sí, el dimecres vaig anar al fisio i ja em va donar el veredicte... inflamació del tendó del dit mig... en fi, no se com s'ha de curar una inflamació de tendó ni que comporta, només se que pel que em va dir ell, una sèrie d'estiraments dos cops al dia, acompanyats de gel.. aviam si va bé :) ... si més no, ja estic content perquè em va donar permís per entrenar, cosa que avui ja he fet anant mitja horeta després del curru per la farinera a fer el hàmster, i es que si una cosa em va deixar clara la visita de diumenge passat a Tres Ponts,

Foto: Jo mateix provant el Segre

amb en Lluís i en Carlos, és que he perdut bastanta "pila plafonera" amb tot el parón que portu, cosa que em va fer exprimir de valent provant el Segre R1 7c+, on cada intent representa una odissea per un mar de lajes invertides de peus petits, amb un desplom més que pronunciat que et deixa fos. Tot i això al tercer intent abans de marxar me la vaig deixar més que bé juntament amb en Carlos, després de fer servir els mètodes d'un suec que voltava per allà. En Lowis per la seva banda va voler dedicarse a rodar pels setens del sector, primer per un suposat 6c (7b ultraxunguíssim), i després per un 7a+ del costat on va protagonitzar el vuelu del dia, després de descuidarse de xapar una cinta a dalt de tot.. si es que va tant sobrat que ja ni xapa jeje

                                         Foto: En lluís a maciste 7b


No hay comentarios:

Publicar un comentario