Etiquetas

martes, 31 de julio de 2012

Escalant per les rodalies

L'últim cap de setmana, l'he disfrutat escalant pels voltants amb la bona companyia de la gent de Moià.

Jo mateix a la Guaita 7c/+  Foto: Pol Guinart

Dissabte a la tarda, vem estar escalant per la sempre agradable ombra dels matxos amb en Pol. Va ser un dia bastant gos, després d'haver currat tot el matí, així que m'ho vaig prendre amb bastanta calma. Varem escalfar amb l'espectacular fissura del senglar estimbat 6b, i seguidament ja vem anar cap al mur taronja a acabar d'activar els tentacles amb un altre espectacular 7a, anomenat Tranques i Barranques, que jo em vaig endur al flash. Ja per acabar el dia, vaig enfilarme per la Torna torna serrallonga ¿8a/8a+? per la seva versió original, per fer-li una ullada, i ... ¡¡Què bona que és!! ... si esque com m'agrada la pedra que tenim per aquí... crec que amb un o dos dies podría sortir :)
Pel que fa amb en Pol, després de no veure gaire color a la tranques, l'animu a que probi la Salinkarda 7b i se la deixa fantàsticament bé per el pròxim dia!

Altre cop a la via anterior  Foto: Pol Guinart

Pel que fa a diumenge, l'idea era anar al castell de les dames, però a l'haver dormit poc la nit anterior.. varem deixar-ho per una visita per la visera de Collsuspina, on també s'hi apuntaria en Toni. Un cop allà i amb  la brisa congelada que sol acompanyar el petit sector (i nosaltres amb maniga curta jeje), encetu la llauna escalfant amb la Gypsy of rock 7b  que ja tenia feta, per després probar Guaita 7c/+  on cauria a l'últim pas dur al segon intent del dia.. per la seva banda, en pol cauria a 3 passets de la R de la Gypsy!! ... tot i que per sort en Toni ens salvaria el dia encadenant la Blackmail 7a+ com si res.

La màquina fent el pernil Foto: Col·lectiva

Bé per últim agraïr les fotos a en Pol! I res mentrestant el dit igual amb molèsties, i aviam que diu el fisio aquesta setmana :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario