Etiquetas

miércoles, 6 de junio de 2012

GOFIT - "Just Go For It"

Fa molts dies que no actualitzo, peró bé el fet esque tampoc he tingut gaire temps, i si a això li afegim que he escalat menys del que m'agradaria, i m'he sobrecarregat un dit,  doncs bé no he tingut gaire motivació per explicar gaire res. Tot i aixó, durant aquests dies entre llargs reposos de "desentrenu", i algun que altre dia de roca. on vaig estar per Margalef, i on vaig fer amb "los sobraos" 7c, o a Sadernes on vaig compartir pegues fanàtics amb en carlos, provant la "Go west" 8a, m'han donat molt per pensar i plantejarme un petit/gran projecte que tinc en ment, i bé crec que la cosa te alguna possibilitat d'anar tirant endavant. De moment només té nom: GOFIT - "Just Go For it"... igual a alguns us suggereix quelcom o a d'altres res. Jo de moment no explico res, si la cosa acaba tirant endavant ja us en nire informant.

Salut i Roca! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario