Etiquetas

sábado, 31 de diciembre de 2011

Aprofitant les ultimes llums del 2011

Doncs sí, això és el que m'he dedicat a fer aquesta última setmana. Acabar d'aprofitar aquests últims dies d'un any fantàstic, i de la millor manera que oh se fer, és a dir, a base de roca!
El primer dia fànatic, tindria lloc el dimarts, durant una escapada a Santa Linya amb en lluis, en carlos i en pol, el qual estava fanatiquíssim per a provar el "rollito sharma" 8b+.


Finalment després de 3 horetes de cotxe ens plantavem davant de la gran cova de Santa linya, que finalment i després de varis intents frustrats, trobariem seca i practicable. Un cop allà, en pol i en lluís encetaríen la llauna començant per escalfar tot muntant la "Devora hombres 7c+", mentre que en Carlos i jo ens decantariem per escalfar foten-li un "pegue curt" a "l'Asaltimbankis 7b+". Un cop havent escalfat, i seguint les indicacions d'en pol i en lluís, li fot-ho un pegue al flash a la "debora hombres" tot caient al pas de l'ombro, via que més tard acabaria encadenant al 3r intent del dia. Pel que faria a la resta, en pol després de caure al pas dur de "la rollito" al segon intent per una presa molla, decideix deixar-la, i dedicarse a fer varies vies, tot enduent-se Niu de chut 7c al segon intent, i Devora hombres 7c+. En lluís i en carlos, també provaríen la "Devora", sense tanta sort. El primer caient dos cops al pas dur, mentre que el segon se la deixaria ben matitzada pel següent dia. Jo la resta del dia em dedicaria a tirar fotos per un treball de la uni :)



El Dijous en canvi, vem canviar el xip garrulo, per aquell que tenim massa oblidat, el xip de la puteria i la tècnica. Així doncs, amb en Ferran i en pol, ens dirigiriem al totxo del clot del tambor, lloc on hi ha la famosa "Sílfides" 8b, la qual en pol tenia ganes de provar.


Tal qual arribem, després d'una odissea enmig de bardisses i rostolls, cadascún es centra en les seves vies. Començem en pol i jo amb "Spock 8a", ell en fa tots els pasos fàcilment, com no, i jo practicament ni em moc... mentrestant, en ferran, al tenir la resta de vies "fàctibles" del sector fetes, es centraria amb el 7c+ de la dreta "últimes sèries", el qual deixà molt ben matitzat per el pròxim dia, que de ben segur que el fa. Jo veient que no seria el meu dia, em vaig dedicar la resta del dia a muntar-li la "Sílfides 8b" a en Pol, des de dalt, es clar, i a filmar quatre plans d'un "fort moianès" anomenat eloi que la té ben a punt.
Ja cap al final de la jornada, en Pol li fotria un pegue temptatiu a un 8c amagat del qual també treuria la majoria de passos amb certa facilitat, i deixaria a punt pel pròxim cop.



Foto fanàtica cortesia d'en Ferran! merci bow!

Bé fins aquí l'última crònica fanàtica de l'any. Ara a celebrar el cap d'any, i l'endemà cap a Siurana amb el pol a saludar el nou any tal i com el vem acabar!
Bon any!!!

2 comentarios:

  1. Bon any bow, que encara no hem tornat a coincidir, bones fotos i molta sort amb el treball, et linko el blog al meu ,que sempre em torno boig per trobar-ho.

    Que et portin molts encadenes els reis, i si un dia vols venir a probar fisuras m'ho dius que anem liats amb el Met.

    Ciao

    ResponderEliminar
  2. Merci ferran i igualment!
    ja ho e vist ja que aneu de cul amb el munt de fisures de sava. Algun dia mi haure d'apuntar.. ara no pro que venen examens i el que toca apretar son els colzes!

    vinga ns veiem!

    ResponderEliminar