Etiquetas

lunes, 26 de septiembre de 2011

Copa Catalana d'escalada Sant Cugat 2011

Bé aquest ultim mes, he estat arrosegant una lesió al dos dits mitjos de la mà esquerre, cosa per la qual he fet de tot menys escalar. Tret del dia 17, on vaig assistir juntament amb en lluis, en Pol i en Carlos a l'ultima prova de la copa catalana a sant cugat.

Foto: Max Pedraza

Finalment tot i les molesties als dits, vaig decidir participari, per completar el circuit. En contra del que m'esperava, i veient el panorama que es presentava vaig aconseguir encarrilar una prou bona classificatoria caient prou petat, i satisfet amb el resultat, tot i no classificarme per la final. Per la seva Banda en Pol passà a les finals on quedaria 6é caient en un pas molt tècnic. En lluís, tampoc es classificà per la final degut a una presa que se li escapà, tot deixant-lo sense opcions.

Finalment la classificació final va ser:

1r Victor Esteller
(2n) Diego Marsella (no puntuava xk venia com a convidat)
3r Roberto delle fratte
4t Pol Palau
Marc Jimenez
Pol Roca
Chaiya Garcia
Jo mateix ^^
David Belmonte
10é Lluís Saló

PD: destacar la bona actuació de la màquina veterana, alies "Oriol Macià", que es proclamà vencedor de la categoria absoluta general amb un total de 235 punts!!!

Per últim per seguir motivat durant la setmaneta que encara em queda de repós, us deix-ho un parell de videos molt interessants.

El primer, és tracta d'un resum del circuit eslové d'escalada nacional en HD, on s'hi veuen interessants imatges d'escaladors/es com Maja Vidmar o Klemen Becan.



El segon en canvi, es tracta d'una perla publicada fa un mes, on es presenten tres de les millors zones d'escalada de catalunya, i algunes de les seves millors línies. Bruixes :) ,Tres Ponts i Margalef.



Disfruteu-los!

No hay comentarios:

Publicar un comentario